Nederlands
English
 Leveranciers-login
Home
BLIJF OP DE HOOGTE
Ontvang onze nieuwsbrief en digitale magazine
Uw adres wordt nooit aan derden doorgegeven.
Lees onze privacyverklaring.

     

BEDRIJFSPAGINA

Log in
Laatste update: 07-10-2019
Proces Media
TEL: +31 297 22 34 62
FAX: +31 84 756 26 88
Marktplein 2
NL-1421 AC   Uithoorn
Contact
+31 6 20 59 24 36
Dhr. Vincent Hentzepeter
redactie
+31 6 10 03 17 81
Dhr. Erik ten Haaf
sales manager
+31 316 22 71 55
Mw. Debbie van den Dool
sales binnendienst
+31 316 22 71 55
Mw. Marion van Sinderen
sales binnendienst
+31 53 434 45 66
Dhr. Piet van der Kooi
website, nieuwsbrief
+31 297 22 34 62
Mw. Doreen ten Haaf
abonnementen magazine
+31 53 434 45 66
Mw. Ingrid Vorselaars
administratie website
Proces Media onderscheidt zich met een multimediale filosofie, waarbij gedrukte en digitale magazines, een webportaal en digitale nieuwsbrieven elkaar versterken. Vakspecialistische content is hiermee vrij beschikbaar voor professionals.

Specialistische kennis was nooit zo toegankelijk voor zo’n brede doelgroep in print en online. Communicatie was nooit directer.

Wij bieden toeleveranciers als enige in de markt een eigen plek op ons platform waar zij hun producten, diensten en expertise aan hun afnemers kunnen presenteren.

Zo worden leveranciers en gebruikers aan elkaar gekoppeld en aangemoedigd kennis te delen en uit te wisselen. Dit biedt nieuwe perspectieven voor contentmarketing.

De leveranciersmarkt kan zijn producten en diensten gericht communiceren en klanten via diverse media benaderen.

Waardevolle content is voor de hele markt op elk moment online opvraagbaar en zit niet achter een betaalde portal. Dit levert de leveranciersmarkt op communicatiegebied een ongekend bereik op.

Met uw multimediale strategie kunt u de hele doelgroep bereiken en u draait zelf aan de knoppen.
Producten, diensten
 Solids Processing - bulk-, solidshandling, Automatisering, maintenance, logistiek, engineering
 Fluids Processing -
 Maintenance Benelux -

Insights

Fat per video editorial Vincent Hentzepeter, hoofdredacteur
Fat per video
editorial Vincent Hentzepeter, hoofdredacteur Worden videogesprekken het nieuwe normaal als we de pandemie hopelijk na de zomer goeddeels achter ons kunnen laten? Dit soort ‘calls’ – vreselijk woord — zal een belangrijk aandeel krijgen in onze communicatiemix. Als uitgeverij hebben we de videomogelijkheden de laatste maanden maximaal benut. Via Zoom, Teams en Google Meet onderhielden we contacten met leveranciers. Voor kortere gesprekken ging dat eigenlijk prima. Zelf maken machinebouwers en technologiebedrijven nu ook veel gebruik van videogesprekken voor hun interne communicatie, maar ook voor het instrueren van operators en onderhoudsmensen bij klanten op de werkvloer. Hier blijkt echt veel meer mogelijk dan voorheen gedacht. Of kwam die optie toen gewoon niet bij ons op? Ik denk dat laatste, want videobellen was totaal niet ingeburgerd, ‘not done’ zelfs naar mijn gevoel. Je ging gewoon standaard ergens langs als er wat te bespreken viel. Natuurlijk wist ik dat er op afstand van alles kon. Ik heb
16-03-2021  |  172x  | 
Positief de coronacrisis uit? editorial Vincent Hentzepeter, hoofdredacteur
Positief de coronacrisis uit?
editorial Vincent Hentzepeter, hoofdredacteur Een van de prangende vragen vanuit de sector tijdens het Machevowebinar op 17 november was of we positief uit de coronacrisis komen en wat de negatieve gevolgen van de pandemie zullen zijn. Uitsluitsel kwam er niet. Wijselijk hield ‘special guest’ journalist en econoom Mathijs Bouman zich tegenover Perry Verberne, voorzitter Machevo & Bulk Vereniging, op de vlakte. Hij strooide wel met cijfermateriaal waaruit hoop geput mag worden. Onderaan de streep lijkt de schade lijkt tot nu toe mee te vallen, tenminste als je niet in de horeca-, evenementen of toeristensector zit. Dit geldt zowel voor de Nederlandse industrie als geheel, als op Europees en internationaal niveau. Overal veerde de economie pijlsnel op na de lockdown dit voorjaar. De V ging hard naar beneden, maar ook weer hard omhoog. Eigenlijk heel verklaarbaar. Het vergrendelen van de samenleving veroorzaakte vooral een kunstmatige economische crisis. Het ging goed en ineens zetten we alles stil.
08-12-2020  |  442x  | 
Toekomstbestendig machinepark na corona editorial Vincent Hentzepeter, hoofdredacteur
Toekomstbestendig machinepark na corona
editorial Vincent Hentzepeter, hoofdredacteur Hoe hakt de industrie met het coranabijltje? Is het crisis, business as usual of wordt er geprofiteerd van de situatie? Het beeld is gemêleerd. Optie 3 heb ik de laatste tijd regelmatig langs horen komen. Ik durf inmiddels wel te stellen dat de bulkverwerkende sector zich er aardig doorheen vecht. Dit komt mede omdat een aantal poeder- en stortgoedverwerkende sectoren draait als een tierelier. Ik meldde het al eerder in een van mijn columns: als er één industrietak de vruchten plukt van de pandemie is het wel de voedingsmiddelenindustrie. Beperk ik me even tot de Nederlandse levensmiddelensector, dan hoef je alleen maar naar de omzetcijfers van de supermarkten te kijken om je conclusies te trekken. Tijdens het hamsteren in maart waren de verkopen gewoon vergelijkbaar met een kerstperiode, daarna normaliseerde de zaak wat, maar bleven de omzetten vaak structureel hoger – tot wel 10% boven dezelfde periode in 2019. Cijfers van IRI laten zien dat er bijvoorbeeld dit voorjaar
13-10-2020  |  650x  | 
Laat meer zien (12)

Kennisbijdragen

PROCES MEDIA
Solids Processing Fluids Processing MB Maintenance SchuettgutPortal
Ontvang onze nieuwsbrief
Nieuwsbrief archief
Volg ons
Linked
MAGAZINE
Abonneren
Service en contact
ContactDisclaimerPrivacyAdverteren