Artexis Easyfairs is formeel samengevoegd tot één organisatie met een gemeenschappelijke bedrijfsidentiteit en missie: ‘Visit the future’. De gezamenlijke visie is ‘community’s dienen, toonaangevend zijn op het vlak van marketing en technologie, talent ontwikkelen en best practices binnen de Groep delen’. De missie, strategie en nieuwe identiteit worden in detail beschreven in het activiteitenverslag 2013-14 van Artexis Easyfairs, dat vandaag gepubliceerd wordt. Eric Everard, oprichter en directeur van Artexis Easyfairs, verklaart: ‘Dit zijn zeer opwindende tijden voor de meetings- en evenementensector. Dankzij onze nieuwe bedrijfsstrategie kunnen we een sleutelrol spelen in de evolutie van onze sector, voortbouwend op de vele synergieën binnen onze activiteiten.’ De nieuwe Groep heet Artexis Easyfairs en omvat twee divisies die elk onder een andere merknaam handelen: Easyfairs: organisator van evenementen, die community’s een blik gunt op hun toekomst, hen de tools en knowhow aanreikt om de toekomst met vertrouwen tegemoet te zien en een positieve ervaring biedt die hun leven kan veranderen. Artexis: eigenaar en manager van evenementenlocaties, die gepersonaliseerde en vernieuwende diensten biedt om de evenementen van de onderneming tot een succes te maken en tegelijk de gemeentelijke, lokale en regionale economie te stimuleren en te ontwikkelen. ‘Na de recente bekendmaking van onze Artexis-SMG joint venture zijn we vastberaden om een nog grotere impact te hebben op de economieën, dankzij uitmuntendheid in het beheer van openbare en particuliere conferentie- en expositiecentra’, stelt Everard.

Geschreven door