Coperion verhoogt klantervaring met verbeterde merkidentiteit en uniforme technologische oplossingen

icon.highlightedarticle.dark Installatiebouw
21 augustus 2025
Unifying Technologies
Unifying Technologies | Foto: Coperion

Coperion kondigt met trots een significante evolutie in haar merkidentiteit aan, gericht op het verbeteren van de ervaring voor haar klanten, medewerkers en stakeholders. Terwijl het bedrijf haar gewaardeerde merken binnen de divisie Gezondheid en Voeding – Baker Perkins, Bakon, Coperion K-Tron, DIOSNA, Gabler, Kemutec, Mucon, Peerless, Shaffer, Shick Esteve, Unifiller en VMI – verder uitbouwt, verenigt Coperion haar activiteiten verder door middel van strategische merkwijzigingen.

Met een opgefriste en nieuwe visuele identiteit, inclusief geactualiseerde technologielogo’s binnen een samenhangend merksysteem, versterkt Coperion haar engagement voor kwaliteit en innovatie. De nieuwe, verbeterde merkvisuals positioneren hen als ‘merken en technologieën van Coperion’, waarbij de uitgebreide ervaring en expertise van het bedrijf die via deze merken geleverd wordt, behouden blijft. Dit zorgt ervoor dat klanten blijven profiteren van een geïntegreerde aanpak van complete procesoplossingen voor eindproducten.

Deze merkupdate is ook ontworpen om het vermogen van Coperion te weerspiegelen om een uitgebreid aanbod te bieden dat op maat gemaakt is om aan specifieke klantbehoeften te voldoen en deze te overtreffen.

In de toekomst zal Coperion haar technologiemerken presenteren met de logo’s zoals uitgebeeld op de foto.

Coperion is dankbaar voor de ontvangen steun nu het bedrijf aan deze spannende reis voor merkverbetering begonnen is.

Geschreven door

Coperion NV

Lees meer